למבינים בלבד: משלוח מנות בריא תוצרת בית

מאפינס בוקר מהממים עשויים מבלילה פשוטה של ביצים מוקפצים עם חלב ותבלינים אהובים על ירקות חתוכים או מגורדים (קישוא, גזר, כרוב, פטריות, בצל, תרד וכל דבר אחר שנראה לכם – אפשר לגוון ולהכין מילויים שונים) אפויים בתוך תבנית שקעים. זמן ההכנה הוא מינימלי, האפייה בתנור משחררת אתכם להתעסק בדברים אחרים, וניתן להכין בלילה גדולה מאוד בבת אחת ולחסוך זמן ומאמץ יקרים. המאפינס הם טעימים, בריאים ונראים חגיגיים במיוחד!
רבקי אוסטרובר No Comments on למבינים בלבד: משלוח מנות בריא תוצרת בית

בתוך כל ערימת הג'אנק פוד, המשלוח מנות הזה יבלוט במיוחד ויחסלו אותו ראשון, באחריות! אין כמו לאכול בריא בבוקר של פורים קצת ירקות, קצת משקה אנרגיה וכל היום ייראה אחרת • משלוח מנות למבינים בלבד

מאפינס • אילוסטרציה
מאפינס בוקר מהממים עשויים מבלילה פשוטה של ביצים מוקפצים עם חלב ותבלינים אהובים על ירקות חתוכים או מגורדים (קישוא, גזר, כרוב, פטריות, בצל, תרד וכל דבר אחר שנראה לכם – אפשר לגוון ולהכין מילויים שונים) אפויים בתוך תבנית שקעים. זמן ההכנה הוא מינימלי, האפייה בתנור משחררת אתכם להתעסק בדברים אחרים, וניתן להכין בלילה גדולה מאוד בבת אחת ולחסוך זמן ומאמץ יקרים. המאפינס הם טעימים, בריאים ונראים חגיגיים במיוחד!
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מאות שקלים, אין סוף מאמצים (ותחרות סמויה?), השקעה מעוררת התפעלות (וקנאה?), עיצובים מרהבי עין ומרוקני כיס, המצאות נושא מסחררות ומעלות לחץ דם – האמנם לכך התכוון המשורר?

נראה כי היום נושא משלוחי המנות יצא לגמרי מכלל שליטה, אולי הגיע הזמן לחזור לימי קדם – ימי עוגת התפוחים הטרייה ובקבוק המיץ הסחוט בסלסילה הפשוטה, מלווים בברכה חמה ולבבית – הימים בהם משלוחי המנות היוו ביטוי לקרבה, חברות ורצון להיטיב עם היקרים לנו. נטו.

לא אשכח את היום בו נכנסתי לחנות פרחים ועיצובים תקופה לפני פורים. עמדה שם כלה צעירה עם אמה כדי להזמין סידור פרחים ומתנות לחמותה העתידית לכבוד פורים.

כשהכלה נסחפת בהתלהבות אחר התיאורים והעיצובים עוצרי הנשימה של המוכרת שמוסיפה עוד ועוד שכלולים למשולח המנות ההולך וטופס גובה, אורך, רוחב ונפח, עמדה האם בצד, רועדת, חיוורת וכמעט גוססת בשומעה את המחיר האסטרונומי של הסידור המשוכלל. רגע לפני שהתלבטתי אם לקרוא לאמבולנס, היא לחשה לבתה: "בואי נצא ונראה משהו במקום אחר" והסתלקה לה מהחנות.

אני מקווה ששלומה טוב, ושהתאוששה מהאירוע הטראומתי.

אני עוד יותר מקווה שנוכל לחזור לבייסיק בכל מה שנוגע למשלוחי המנות.

כמו בכל שנה, אני מתכננת משהו פשוט, ביתי ומחמם לב לקרוביי – משהו שאני יודעת שהם יעריכו, משהו שיהיה להם טעים, מזין ונגיש ביום שכולו ונהפוך הוא, משהו שיעביר את המסר: "את יקרה לליבי ואני חושבת עליך". ותאמינו לי, לא צריך סידור פרחים משובב נפש, מתנות יוקרה ונושא מפולפל כדי להשיג את המטרה הזו.
אז ממה הקרובים לליבנו יכולים ליהנות בפורים הזה?

מניסיון, אין אף אחד שלא מעריך ארוחת בוקר אישית, טעימה ומפנקת ביום כל כך עמוס ומבולגן. עוד לא נתקלתי במישהו שסירב לקבל את זה ושלא הביע המון הערכה אחרי פורים על חתיכת השפיות הזאת בתוך היום הסואן ביותר בשנה!

קחו סלסילה, שקית או קופסא שקופה ובה סדרו:

• מאפינס בוקר מהממים עשויים מבלילה פשוטה של ביצים מוקפצים עם חלב ותבלינים אהובים על ירקות חתוכים או מגורדים (קישוא, גזר, כרוב, פטריות, בצל, תרד וכל דבר אחר שנראה לכם – אפשר לגוון ולהכין מילויים שונים) אפויים בתוך תבנית שקעים. זמן ההכנה הוא מינימלי, האפייה בתנור משחררת אתכם להתעסק בדברים אחרים, וניתן להכין בלילה גדולה מאוד בבת אחת ולחסוך זמן ומאמץ יקרים. המאפינס הם טעימים, בריאים ונראים חגיגיים במיוחד!

• סלט ירקות חתוך בקופסא שקופה עם מטבל ביתי – שימו חסה ועלים, עגבניות שרי ומלפפונים פרוסים בשכבות מסודרות, מעליהם תפזרו שקדים קלויים ומומלחים (ניתן לקנות במכולת), ותוסיפו מיכל שקוף קטן עם מטבל ביתי: תערבבו בבלנדר מוט גבינה שוויצרית (ניתן לקנות של 9% במכולת), גבינת קוטז', מעט חרדל או חומץ, מלח, שום ותבלינים אהובים (שמיר, פטרוזיליה, וכו'). שוב, כל זה ניתן להכין בכמויות גדולות ופשוט לחלק למכלים. בריא, טעים, פשוט ונראה פצצה!

• קרקרים ביתיים פריכים מבצק פשוט ובריא (קמח שיפון, שבולת שועל, פשתן טחון, שמן זית, מלח ומים). תערבבו הכל ישירות בתוך תבנית גדולה חד פעמית ופשוט שטחו בעזרת האצבעות לשכבה דקה ואחידה. תברישו בביצה ופזרו מלמעלה תבלינים לבחירתכם: גריל, פיצה, בצל מיובש, זעתר, שומשום, פרג, או תערובת מגוונת. אפו וחתכו למלבנים. טעים במיוחד, מהיר הכנה, ולא מייצר שום כלים לשטיפה.

• מילקשייק מרענן בכוס קפה עם מכסה to go – תערבבו בבלנדר מוט תותים קפואים עם בננות, מיץ אננס טבעי ומעט דבש או סירופ אגבה למתיקות, הכניסו קש – וזהו! גם את זה ניתן להכין בכמות גדולה ולחלק.

שיק תות מרענן ובריא

שיק תות מרענן ובריא

כשהכל מוכן בתוך הסלסילה, תוסיפו כמה פרחים מלאכותיים או כל קישוט אחר, הכניסו את הברכה האישית והלבבית שלכם, עטפו בצלופן וקשרו בסרט, ואתם מוכנים לצאת לדרך. מבטיחה שיתקבל בברכה ובהערכה.

פורים שמח, טעים ושפוי לכולנו. ואל תשכחו את המסר העיקרי של פורים; את ה "איש לרעהו" – ואת הדרך הפשוטה בה ניתן לבטא את זה מכל הלב.

רבקי אוסטרובר, מאמנת להתפתחות אישית ומאמנת תזונה וכושר. [email protected]



0 תגובות